Каталог товарів

Умови повернення товару

Перевірка товару при отриманні

Поверненн підлягать наступні товари:

- товари які не відповідають вашому замовленню (колір, модельне та, що вказана в вашому замовленні);

- товар який має заводський брак;

- по ранній домовленності, відправлення на перегляд прикладів рулонів (відрізи поверненн не підлягать).

Під час отримання замовлення (навіть якщо його було оплачено наперед) переконливе прохання – уважно вивчити ваш товар на наявність каліцтв і відповідність тому, що ви замовляли, не залишаючи відділення пошти. За наявності подряпин або іншого не пов'язаного з доставкою товар можна відправити назад і обміняти на інший. Якщо товар постраждав при транспортуванні (що відбувається досить рідко) – претензії до логістичної компанії.

Поверненню не підлягають 

- мережива та позиції, які були відрізани від рулону, за вийнятком пуктів назначених вищще (брак, невідповідальність вашому замовленню).

Фізично товар можливо повернути, за своєчасною домовленністтю, за адресою м. Дніпро вул. Харківська б.3.

Що потрібно зробити покупцю

Якщо ви отримали бракований товар, зверніться відразу за телефонами:

  • +380 (98) 313 88 38,
  • +380 (63) 408 58 07,

та повідомте про поточне питання.

Які умови повернення

Після того як ви відправите пошкоджений товар за адресою: Дніпро, відділення Нової Пошти №1, одержувач Олексієва Ганна Миколаївна, телефон - +38 063 408 58 07, протягом 2-5 днів ви отримаєте повернення на картку, з якою проводилася оплата.

Як довго з моменту покупки приймаються запити про повернення

Перевіряйте товар у відділенні Нової Пошти при отриманні. Якщо товар був перевірений за межами відділення, то товар не приймається.

Коли покупцеві буде повернено кошти

Протягом 2-5 днів ви отримаєте повернення на картку, з якою проводилася оплата, за умови дотримання умов повернення товару.

Хто оплачує транспортні витрати

При умовах повернення товару витрати з транспорту ми беремо на себе.